Sunday, September 12, 2010

PERFUMES HIJJAZ PALING MELETOP..! SEYES??




Hmmm.. macam2 minyak wangi ade sekarang ni.. semua nye wangi2... minyak wangi la kate kan...

Asal la tetibek je buka cerita pasal minyak wangi ni... huhu..
Sebenarnya chah nak share tentang minyak wangi yang paling meletop di pasaran sekarang.. samada pasar malam, pasar siang, pasaran gelap mahupun pasaran antarabgsa.. heheh.. main2 je... Tp seyes ni x tipu..
Perfume yang chah cube nak cerita kan ni adalah kluaran syarikat Munif Hijjaz Sdn. Bhd..



Memang terbaik la munif ni.. dah la suara sedap , perfumes nye pun sedap2 baunye.. 
Chah memg suka lagu2 kumpulan HIJJAZ memang best giler.. terutama lagu  KAWAN.


video

Apa yang bagusnye perfumes MUNIF ni?? 

haaaa... meyh chah nak citer apa yang korang patut tau KEUNIKAN perfume ini..
antaranya sperti berikut :

  • Ada jenama yang kukuh dan tersendiri.
  • Haruman minyak wangi Munif Hijjaz ini dibotolkan khas dengan 18 jenis haruman yang setara dengan minyak wangi antarabangsa!
  • 100% ketulenan patinya diakui TANPA CAMPURAN ALKOHOL  dan tanpa pencairan.
  • Bauannya semerbak dan keharumannya tahan sepanjang hari!
  • Sudah pasti ianya tidak sama dengan minyak attar biasa!
  • Tidak seperti minyak wangi yang lain, ianya mengandungi 8ML dalam satu botol tunggal bagi setiap kotak.
  • Haruman minyak wangi Munif Hijjaz ini BOLEH DIBAWA SOLAT dan HALAL.
  • Penggunaan botol 'Miniature Roll On' yang mudah digunakan.
  • Lebih 150 KALI PENGGUNAAN bagi setiap botol!  SEYES...!
  • Harga yang terlalu rendah dan MAMPU MILIKHanya RM22.00 sebotol/sekotak bagi Semenanjung  dan RM25.00 sebotol/sekotak bagi Sabah dan Sarawak!



So, ape macam??? x caya??? kalo x caya klik PERFUME MUNIF...


Selain dari menjadi pegguna PERFUME MUNIF HIJJAZ  ni, anda juga boleh menjual nya juga iaitu dengan menjadi agen @ pengedar.. memamg BERBALOI... 
Macam mana nak jadi pengedar ni???
hmmmmmmm..  chah akan cerita pada entri lain... heheheh..

Kalau anda ingin mengtahui selanjutnya PERFUMES HIJJAZ ni @ mendapatkan produk MUNIF, sila klick SINI...







    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...